zaterdag 22 november 2014

Verjaardag Vlinderpen

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een leuk klein cadeautje zien 
dat ik voor een dochter van mijn vriendin heb gemaakt.

Ze is 10 november 7 jaar geworden,
 en ik wilde net even wat anders dan een kaart.

Ik had dit idee gezien van een goede vriendin van mij,
 maar toch mijn eigen draai eraan gegeven.

Met een Gokreate mal de BASISSL142 de vorm uitgesneden, 
dit vel heeft twee kanten, zo had ik ook voor dit projectje maar 1 vel nodig.

Wel een extra stuk paars cardstock gebruikt zodat het even toch meer knalt

Voor de achterkant ook een stuk cardstock in vorm gesneden,
 je plakt de twee delen tot de helft vast zodat je het zakje er tussen kan schuiven 
evt vast zetten dan met dubbelzijdig tape.



Het zakje, drama was dat!!!!!
Waar stop ik dus die pen erin.
Ik had te kleine blokbodem zakjes,
 mijn idee was wel dat het wat groter uit kwam en niet op gepropt.

En er kwam een idee :),
  Studiolight verpakt zijn vellen vaak in mooie doorzichtige sheets,
 voel je het aan komen,
 ik recycle haha.

Ik heb dus een sheet op maat geknipt en de randen met glitter tape
( kan ook washi tape) dicht geplakt.


Het afdrukje is van Wee stamps Rosseta,
 ingekleurd met distress inkt, de randen bestrooid met embossing frantage.


Aan de zijkant een mooie bloemen toef 
en een mooie paarse strik uit een stans van tim holtz gestanst.
De 7 jarige Esmee vond het weer een geweldig freubelstuk van tante Christa ;)

XX Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten