dinsdag 25 november 2014

Scandinavian hanger.


Hallo allemaal,

De Scandinavian lijn van Studio Light biedt zoveel mogelijkheden. 
Ik maak er graag creaties mee.
Deze ster is er een van...



DDBD heeft mooie mallen om sterren te snijden, 
en heb diverse formaten hiervoor gebruikt.


Voor de grote ster heb ik de buiten rand op Kraft karton getekend en uitgesneden.
Vervolgens heb ik uit basis sd 178 een ster uitgesneden welke 2 maten kleiner is, 
deze gemat op rood papier en vervolgens zo uitgesneden 
dat er een randje rood zichtbaar blijft.
Dit op de Kraft ster gemat.

Hierop de ster gemat welke op dezelfde manier gemaakt is 
zoals hierboven beschreven. 
Bij deze ster heb ik basis sd 176 als designpapier gebruikt.
 De 3D afbeelding komt van easy sd 438, dit hoef je niet te knippen.
Wel zo handig met al die kerstcreaties. 
 Het hartje links onder komt uit easy sd 439.


Bij deze ster is het op een na kleinste formaat de basis van Kraft karton.
Uit basis sd 176 heb ik de op een na kleinste ster gebruikt en deze gemat op rood papier. 
Dit zo uitgeknipt dat er een randje zichtbaar blijft.
Dit heb ik ook gedaan met de kleinste ster welke uit basis sd 178 gesneden is.
Het hartje wat je ziet komt van easy sd 439
en de stempel is van Marianne Design.


De ster is versierd met lint, houten sterretjes. 
De kralen zitten aan metaaldraad, dit kun je in de gewenste vorm buigen. 
De sterren heb ik met satijn lint aan elkaar gestrikt.
 De ster wordt opgehangen met een lus van organza. 
Lees graag wat jullie ervan vinden, en heb je vragen stel ze gerust.

Creatieve groet Emmy

1 opmerking: