zaterdag 15 november 2014

Franciens Kerst Katten op MDF sterren


Hoi allemaal,

Vandaag voor onze katten lovers,  
3 MDF sterren met de Studio Light Francien katten.
De katten komen uit het 3D boek Franciens katten A4FKBOEK87.

Ik heb gekozen om de sterren apart van elkaar te maken,
 zodat je ze naar verschillende mensen kunt sturen.
Je kunt er ook voor kiezen een clipje of lintje achter te plakken
 zodat ze eventueel kunnen hangen.


Ik zal onder elke ster uitleg geven wat voor materialen ik heb gebruikt.



De bovenste ster heb ik met BASISSL137 beplakt,
 een stuk tule erop en dan een klein stukje papier uit het zelfde vel
over het tule heen plakken.

Daarboven op komt de zwart witte kat uit vel STAP05 uit het A4FKBOEK87.
Deze uitgeknipt en 3D gemaakt .

De tekst Merry Christmas komt uit vel EASYSL362
Verder wat Stickles stardust voor de glittertjes.


Deze bovenste ster heb ik eerst beplakt met vel BASISSL140 ,
deze is heel gaaf zoals je kunt zien staan er muziek noten op .
Daarna heb ik uit A4FKBOEK87 het poezenpootjes papier op de ster geplakt,
 daarboven op een stukje van het zelfde design papier maar dan de achterkant ervan.
Dan de kat uit STAP01 vel in 3D gemaakt.

Een plastic sneeuwvlok die ik tussen mijn spullen vond.
Zoveel spullen je heb meer dan je denkt haha.
Deze door de midden geknipt en op de hoek van de ster geplakt.
Boven op de vlok een tekst uit EASYSL362
 en dan er tussen twee vleugeltjes van dat licht gewicht klei.
Verder nog wat stickles stardust voor de glitters.



Mijn laatste kerstster.
Deze heb ik beplakt met BASISSL140,
 daarboven op een stans van Noor en een kerstboom van magnolia .
Dan de poes in 3D erop deze komt uit A4FKBOEK87
uit vel STAP03.
En ik heb deze kat een vleugeltje gegeven ook met licht gewicht klei 

Boven op een tekst uit vel EASYSL362
en ook deze ster verder bewerkt met stickles stardust.

Zo wilde ik laten zien dat je de sterren afzonderlijk van elkaar kunt maken
en je ze ook los kan versturen.

XX Christa

1 opmerking: