vrijdag 28 november 2014

Lovely christmas met de sneeuwman

Hallo allemaal,

Er zit een Lovely Christmas aan te komen met die prachtige nieuwe lijn van Studio light.
Ik gebruik deze graag voor mijn kerstcreaties, 
en oud (van 2013) en nieuw is prima te combineren met elkaar.


Ik heb de Dutch Shape Art Romantic mal 2x op kraftkarton getekend, 
1 voor de kaart en 1 x voor de standaard.
Het dessin papier heb ik een maatje kleiner 2 x uitgeknipt. 
De randen van het scrappapier heb ik met een schuurmaatje bewerkt waardoor ze wat ruwer worden.


Deze klok en de vogel hieronder komen uit de collectie van 2013.



Het kersentakje is van 2013 en het label nieuw. Prachtig, 
er zitten heel veel verschillende op een vel.


Ik vind deze kerstman zo snoezig. 
Doet je echt weer aan vroeger denken.
De  stempel, sterren en winter stans zijn van joy, 
de dennen appels  onder van leane creatief, 
en de dennen appels boven zijn van marianne design.
Ik heb een wit watten bolletje uit elkaar geplozen en daar sneeuw van gemaakt.
Op de sterren zijn plakparels geplakt.


Ik vind het erg leuk om te lezen wat jullie ervan vinden, dus laat gerust een reactie achter....
creatieve groet Emmy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten