woensdag 19 november 2014

60 jaar!

Goedemorgen allemaal.

Voor een kennisje die van schilderen houdt 
heb ik dit schilderspalet van MDF van Dutch Doobadoo gepimpt.


Studio Light producten die ik gebruikt heb zijn:


Gebruikte stansjes:
Vlaggetjes: Labels & Tags en Alphabet 1, Noor!Design
Bloemen: Floral Flourishes 1, Noor!Design
Swirl: MFT Die-Namics Fancy Flourish
Vierkant (onder plaatje): Vierkant + kroonluchter, Noor!Design


Het opengewerkte chipboard hart is van Rive-Creatief
en heb ik bewerkt met roze embossingpoeder.


Verder heb ik nog de typewriter stempels gebruikt van Noor!Design voor de cijfers 60!
Op sommige randjes heb ik ook nog een beetje crackle paint met stickles platinum gesmeerd.

Hoe vinden jullie dit schilderspalet geworden?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten