woensdag 26 november 2014

Joy to the world

Hoi hoi allemaal,

Scandinavian Winter, deze lijn van Studio Light is inmiddels
best bekend, want we zien er een hele hoop mooie kaartjes
en creaties mee voorbij komen.
Ik laat jullie vandaag ook een kaartje met deze lijn zien.


Ik heb gecombineerd met Kraft, een mooie combinatie.
Ik heb een shape art mal gebruikt als basis, 
daardoor heb ik een leuke vorm kaart. 
Daarna heb ik die opgebouwd met verschillende
papiertjes en een aantal mallen gebruikt.


Het plaatje is in 3D opgebouwd, 
op deze foto vanaf de zijkant genomen is dit goed te zien. 
De plaatjes zijn zo uit te drukken, en met wat 3D kit
zet je ze zo op elkaar en heb je heel snel een leuk plaatje klaar.


De teksten uit deze lijn zijn ook zo leuk, 
volop keuze en ook zo uit te drukken. 
Voor het effect heb ik deze verhoogd opgeplakt met 3D kit.


Gebruikte artikelen:

Papier Basis SD 178
Papier Basis SD 179
3D plaatje Easy SD 435


Zie hier de volledige Scandinavian Winter lijn.


Ik hoor graag wat jullie van deze kaart vinden ☺

Groetjesss van Erica



2 opmerkingen:

  1. Hoi Erica,

    De kaart is prachtig.Heel mooi geheel.
    Het hobbelpaardje is een leuke blikvanger.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen