dinsdag 11 november 2014

Allemaal herten

Goede morgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een tweede variant laten zien 
van een model kaart waarvan ik al eerder op dit blog
een werkbeschrijving heb gemaakt.
Hier kunnen jullie die werkbeschrijving nog eens nalezen.

Dit maal heb ik er een winters kaartje van gemaakt
met de Scandinavian Winter lijn;


Hieronder een foto van de gehele kaart.


Ook deze keer heb ik weer verschillende stansen en stempels 
van Marianne Design gebruikt;
- de Creatables LR0309 voorop het kaartje met in het
ovaal een stempeltje "X-MAS POST".
- op het achterblad van de kaart zitten eveneens nog twee
stempels van Marianne Design.
- de herten stans op de voorkant is van Noor Design.


Hieronder kun je wat beter zien dat ik 3D tape heb geplakt onder de
verschillende stansen om zo een diepte effect te krijgen.


Tot zover mijn post voor vandaag, ik wens jullie allemaal
weer een fijne en creatieve dag!



2 opmerkingen: