donderdag 6 november 2014

MDF Botanic Garden kastje


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie iets laten zien wat ik heb gemaakt met het MDF kastje

Als je het kastje koopt zit er papier bij, 
ik heb nu gekozen voor papier dat niet samen word verkocht met het kastje .

Ik heb als eerste het papier de SCRAPMBG04 op maat geknipt.

Bij het in elkaar zetten van dit kastje heb ik bewust gekozen om het kastje 
eerst onbewerkt in elkaar zet en dan bekleden.
Dat houd dus in dat ik met het overtrekken van het papier
 dus niet de verbindingen heb getekend en uitgeknipt, 
als je dat wel zou doen kan het zijn dat kastje niet in elkaar wil.
 Vooral als je het kastje bijvoorbeeld met gesso heb voor bewerkt.


Het kastje van mij heb ik naturel gehouden,
ik vond dat wel mooier bij dit geweldige Botanic garden lijn passen.



 De laden van dit kastje mag je in elkaar vouwen en plakken,
 de vouwlijnen geven mooi aan hoe dit kan, ik heb een half maantje erin geknipt.
Je kunt natuurlijk ook een handvat of een knop er aan bevestigen.



Uit de EASYMBG430 vel de mooie vlinders uitgehaald,
 ik heb de vlinders met wat kit vast gezet zodat het net lijkt of ze zo weg kunnen vliegen.


Verder heb ik een hoop bloemen gebruikt met daar tussen wat gestanste takjes 
en de grote vlinders uit EASYMBG430 boven op de bloemen geplakt.

Het stempel afdrukje is van papernestdolls en gekleurd met distress inkt, 
wat stickles stardust op de bloemen,
 meeldraden achter de bloemen, wat pareltjes in de hoek.

En mijn vriendin haar naam met de scrabble stempel lettertjes gemaakt, 
zo maak je een cadeau veel meer persoonlijker, en leuk om te geven.

In de laden had ik wat glitter/steentjes linten in gedaan,en een cadeautje erbij ;)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en kijk maar eens op het blog mijn andere DT collega's hebben dit kastje ook gemaakt maar in hele ander stijl, zo leuk om te zien .

Fijne dag allemaal XX Christa

1 opmerking: