maandag 4 januari 2016

Voor een speciaal persoon!

Hallo allemaal,
 
De feestdagen zijn achter de rug maar ik vind het papier 
winter memories van Studio Light nog zo mooi  
dat ik deze keer de dutch doobadoo handschoen ermee beplakt heb.
 
 
De voor en achterkant van de handschoen heb ik beplakt met BASISWM202. 
De randjes ervan heb ik lichtjes met distress inkt gedaan.
Aan de voorkant heb ik daar het lieve vogeltje op geplakt.
Maar eerst heb ik van de onderkant van  SRAPWM02 de rand uitgeknipt
en daar heb vogeltje achter geschoven.

De teksten komen van het  EASYWM494 en heb ik her en der op de handschoen geplakt.
De vlaggetjes zijn uit het stansblok gehaald en met een touwtje op de kaart bevestigt.
De handige atc kaartjes (ATCWM04) hoef je natuurlijk niet voor atc te gebruiken
 maar kun je ook als label achter een plaatje schuiven
en dat heb ik hier gedaan met een sneeuwvlok erop.
 

Op de achterkant heb ik een transparant zakje gevuld met mentos  ballen
en vast gezet met een stans en touw . Zo heb je een klein aardigheidje erbij!!
De tag komt ook uit het teksten vel vandaan.

Ik wens iedereen een hele mooie dag toe.



1 opmerking: