woensdag 6 januari 2016

Love & Home

Hallo,

Wat een bofkont ben ik toch dat ik al aan de slag mocht met de nieuwe lijn van Studio Light.
Ik heb deze keer gekozen om het photo frame van Dutch Doobadoo
op te pimpen met de nieuwe
 Love & Home lijn.


Het achtergrondpapier is zo mooi te combineren met de uitdrukvellen.
Er zijn ook stempels bij de nieuwe lijn.
Achter het raam heb ik de muur stempel gebruikt.
Zo lijkt het net alsof er een echte muur is achter het raam.
 

Alle vellen zijn onderling goed te combineren met elkaar en je kunt alles door elkaar gebruiken.
Ook is 'stapelen'erg leuk hierbij en kun je een 3d plaatje creeëren.
 

Zelfs het gedeelte waarvan je zou denken dat je dat niet kunt gebruiken, is te gebruiken.
Kijk maar naar de afbeelding 'love &home'.
Dat is het logo van de uitdrukvellen, maar vond ik zo mooi,
 dat ik het uitgeknipt en gebruikt heb.
Op het kastje heb ik een stempel gebruikt met een glazen stolp.
 

Wat hier niet goed te zien is, is dat ik de clip los heb geknipt van het plaatje,
de klip heb behandeld met 3 d lak, zodat je een 3d effect krijgt.
 Daarna heb ik het boven op het plaatje geplakt,
zodat het net lijkt dat het een echte clip is.
 

De stempels die bij deze lijn ontworpen zijn, sluiten helemaal aan bij de uitdrukvellen. Ik vond het dan zelf ook erg leuk om de stempel van de koffers te gebruiken bij de afbeelding van de uitdrukvellen met de koffers. Leuke vlinders bovenop de gestempelde koffer en voilá.
 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met de nieuwe lijn.
Als het goed is ligt hij deze week in de winkels en kunnen jullie er ook mee aan de slag.

De spulletjes die ik heb gebruikt:
* STAMPLH125
* STAMPLH126
* STAMPLH124
* BASISLH209
* BASISLH208
* EASYLH509
* EASYLH504
* EASYLH506
* EASYLH510
* EASYLH505
* EASYLH508

Liefs,

Karen Hemel






1 opmerking: