zaterdag 30 januari 2016

MDF foto lijstje


Hallo allemaal,

Vorige week kreeg ik de nieuwe stans blokken van Studio Light thuis.  
Eerst even allemaal lekker uitgebreid bekeken.
Want prachtig zijn ze!


Je kunt de stans blokken gebruiken om prachtige kaarten te maken,
 ik heb een mdf foto lijstje als basis gebruikt om cadeau te geven. 
Ik heb een mdf fotolijstje met gesso wit gemaakt. Daar heb ik BASIS LH 209 op gemat.
De randen heb ik bewerkt met disstress inkt kleur walnut stain. 


Om de opening heen heb ik met STAMP LH 127 een randje gestempeld
 met memento inkt kleur mocca.
Op de hoeken heb ik een DDBD stans gemat met daarop
 een vlinder gemaakt van licht gewicht klei.
De vlinder is bewerkt met disstress inkt kleur evergreen bough.


In het midden gedeelte heb ik de 3 D afbeelding gemat.
Het vel met de afbeelding heb ik gehaald uit STANSBLOK SL 21.
Voor de losse onderdelen heb ik 3mm dikke foam blokjes gebruikt.


Deze bloemetjes en het roze vaandeltje waarop ze gemat zijn,
zijn allemaal te vinden op hetzelfde vel.
Dus lekker veel om je creatie mee te decoreren.


Omdat ik het lijstje cadeau wil geven,
heb ik van het voorbeeld kaartje een cadeau kaartje gemaakt.
De twee grote vlinders zijn ook gemaakt van licht gewicht klei
 en bewerkt met disstress inkt kleuren abandoned coral en dried marigold.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit idee. 


Creatieve groetjes Emmy Wind.


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi idee om zowel een fotolijstje als een kaart te maken.
    Het ziet er geweldig uit!
    Groetjes, ANja

    BeantwoordenVerwijderen