woensdag 20 januari 2016

Pocket Letter Love & Home

Hallo Allemaal,

Ik ben als eerste begonnen met het ATC vel van de nieuwe lijn Love & Home.
Een schitterende nieuwe lijn van Studio Light!
Ideaal voor het maken van een pocket letter.
De vakjes eruit  drukken, even met een schuurlapje
 langs de randjes en in de vakjes schuiven.
 

Ik wist gewoon niet wat ik er allemaal op moest plakken zoveel leuke dingen zitten er bij!!
In het midden heb ik de vlinder cirkel van Noor! design gestanst
 uit wit cardstock met daarop een 3 D plaatje.  
Zo handig nu dit 3 D niks meer knippen, zo eruit drukken en op elkaar plakken!!


Ik heb van de stempel set eerst dit kader gestempeld en met een mooi doodle randje er onder aan gestempeld. Nog een bijpassende tekst erin gedaan en opgeplakt met foam.


Aan de zijkant een rose lint gestrikt met daaraan
2 labels uit de  label vellen eraan geknoopt met een stukje touw.


De ballonnen zaten op een foto verwerkt en die heb ik eruit geknipt
 en in een pergamijn zakje geschoven.
Klein stukje kant erop geplakt en wat bijpassende bloemetjes.

Verder de rest versiert met de diverse losse plaatjes die op bijna alle vellen wel zitten en aan de zijkanten nog wat weblint geknoopt met een plak parel erop.
Ik ben super blij met deze nieuwe lijn!! 

Deze producten heb ik op de pocket letter gebruikt:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten