vrijdag 22 januari 2016

it's your birthday


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer wat laten zien op het Studio Light blog. En
 natuurlijk laat ik jullie iets  zien dat is gemaakt  met de mooie lijn 
van Studio Light; Love & Home. De basis van de kaart is een 
shape art mal van Dutch Doobadoo




De spulletjes zijn onderling allemaal zo goed met elkaar te combineren. Dat
 maakt dat het zoooo leuk is om met deze lijn te werken! Er zijn ook teksten
 voor allerlei verschillende gelegenheden. Hier heb ik een plaatje 
gebruikt voor een verjaardag. Zoals jullie kunnen zien heb ik ook 
gebruik gemaakt van stempels. De stempel met het muurtje
 maakt weer een extra dimensie aan de kaart




Zoals ik net al vertelde heeft Studio Light ook bijbehorende stempels 
uitgebracht in deze lijn. Er zijn bv blanco 'schilderijtjes' waar je zelf een 
plaatje met een tekst achter kunt plakken. Dat zie je
 op onderstaande foto.


De artikelen die ik heb gebruikt:

Ik kan niet stoppen met het maken van allerlei projecten
 met deze lijn. Jullie zullen de komende tijd dan ook 
nog veel van mij zien met deze lijn. Ik hoop dat ik jullie met deze kaart
 ook weer heb kunnen inspireren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten