maandag 18 januari 2016

It's a Boy "Kyle"

Hallo allemaal,

Voor mijn collega en zijn vrouw die pas een kleine hebben gekregen heb ik deze kaart gemaakt.
Vind het altijd erg leuk om een persoonlijke kaart te maken.
Vandaar dat ik de naam en geboortedag erop heb verwerkt.


Het plaatje wat ik gebruikt heb is van Syta van Gelderen. Ik kan altijd maar zo weinig leuke babyplaatjes vinden zeker voor een jongen, dus heb het maar neutraal gehouden.


Papier wat ik gebruikt heb is van Studio Light, de Summer at the Beach-serie.
En wit en kraft cardstock van Joy!Crafts.

Gebruikt Studio Light papier:

Gebruikte stansjes op deze kaart:
Classic Numbers - Memory Box
Hobbelpaard - Magnolia
Viewmaster 6002/0451 - Noor!Design
Months 6002/0461 - Noor!Design
Randstans 6002/0316 - Noor!Design
Blaadjes 6003/0027 - Noor!Design
Letters 6002/0141 - Noor!Design
Vlaggetjes 6003/0028 - Noor!Design
Bloemen Prima Donna Petals - Die-Namics

Verder heb ik nog gebruikt:
8089/0211 Ribkarton van Joy!Crafts
Distress Inkt - Walnut Stain
6410/0032 Baby Clear Stamps - Noor!Design
Plakparels

Alle randjes van dessinpapier, en stansjes zijn beinkt met Distress Inkt. 

Wat vinden jullie van deze babykaart???


Geen opmerkingen:

Een reactie posten