zaterdag 16 januari 2016

Stand Up card met Love & Home

Hallo bloglezers,

Vandaag laat ik jullie een Stand Up card zien die ik aangekleed heb met de prachtige Love&Home lijn van Studio Light. Ik ben helemaal happy met deze nieuwe lijn. 
De kleuren zijn zo mooi, helder en fris. En alles combineert met elkaar.


De Stand Up card is een mal van DDBD en die heb ik omgetrokken op wit cardstock.
Daarna heb ik de randjes bewerkt met distressinkt en toen de vakken bekleed met het vel
BasisLH 210. Ook hiervan heb ik de randjes met distressinkt bewerkt.
Hier en daar de crackle stempel van Crealies gezet en een lintje aan de onderkant.


Daarna heb ik de tafereeltjes uitgezocht.
 Deze trap vond ik supermooi voor deze kaart,
omdat dit ook een mooi langwerpig plaatje was.
Voor ik dit geheel op de kaart heb geplakt heb ik aan de zijkant eerst nog een doily geplakt.
 Daarop de 3D afbeelding en ook de losse onderdeeltjes en de strik.
Voor deze kaart heb ik de volgende twee vellen gebruikt: 

Op de linker zijkant heb ik zelf een afbeelding gemaakt met de onderdelen uit het vel EasyLH510.
Natuurlijk ook een paar bloemetjes in kleur erbij, anders is een kaart voor mij niet af.
Boven de bloemetjes zit nog een leuke afbeelding.
Die zat in het papier en die heb ik expres gebruikt voor een zijkant.
 Ik vind het altijd leuk om de mooie elementen van het basispapier te gebruiken.

Aan de rechter kant eigenlijk hetzelfde gedaan. Wat leuke elementen uit het EasyLH510 vel uitgezocht en die hier gecombineerd.


Als laatste toch nog even een close up van de bovenkant. Ik vind die zelf zo schattig geworden.
Die vlinder met tekst maakt het voor mij helemaal af.
Ik hoop jullie weer een ideetje aan de hand te hebben gedaan en wens jullie net zoveel plezier als ik heb gehad met het maken van deze kaart.
Tot mijn volgende creatie.

2 opmerkingen: