zaterdag 2 januari 2016

Beer Point

Jongens- en/of mannenkaarten blijf ik lastig vinden. Zeker als je zoals ik graag werkt met bloemen op je kaartjes. Voor de vriend van mijn dochter heb ik deze kaart gemaakt.
Als je 18 wordt mag je eindelijk legaal een biertje drinken. Dus een bierkaart vond ik wel een leuk idee. Ook heb ik zijn leeftijd op de kaart verwerkt, zo word het gelijk een persoonlijke kaart.


Het papier wat ik gebruikt heb is van Studio Light. Kraft en wit cardstock zijn van Joy!Crafts.
Het plaatje is een Easy 3D uit de Vintage Line.

Studio Light materiaal wat ik gebruikt heb:


Stansjes die ik gebruikt heb zijn:
Classic Numbers - Memory Box
Ster - Cut-ies 20053
Notebook 6002/0259 - Noor!Design
Viewmaster 6002/0451 - Noor!Design

Verder heb ik nog gebruikt:Tekststempels - Lili of the Valley
Ribkarton 8089/0211 - Joy!Crafts
Shape Art Mal Label - Dutch Doobadoo
Puzzelstukjes - Dutch Doobadoo
Embossingpoeder Vintage Blue - Mboss
Distress Inkt - Walnut Stain
Brads - Tim Holtz

Ik ben erg benieuwd hoe jullie mijn kaartje vinden?
En nog belangrijker hoe mijn 'schoonzoon' hem vindt!


1 opmerking: