donderdag 23 januari 2014

Volger worden



Vele van jullie hebben al bij de opmerkingen aangegeven zich niet te kunnen aanmelden als volger van ons blog.
Geruime tijd zijn wij hier al mee bezig, maar tot op heden is het ons nog niet gelukt dit probleem te verhelpen.
Er wordt aan gewerkt en zodra het probleem is opgelost laten we het jullie weten.
Wij hopen dan dat jullie je alsnog willen aanmelden als volger.
Natuurlijk proberen we het probleem voor het aflopen van de Candy op te lossen.
Lukt dit niet gaan we een passende oplossing zoeken.

Hou daarom het blog en Facebook goed in de gaten.

Groeten,
Team Studio Light!


3 opmerkingen:

  1. Dat klopt, ik probeer het al een tijdje maar het lukt nog steeds niet. Dacht eerst dat het aan mijn tablet lag maar op de pc lukt het ook niet...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel vervelend probleem! Jullie staan wel in mijn leeslijst hoor! Even toegevoegd via de knop op die net boven je leeslijst staat. Helaas ben je dan geen "echte volger" geloof ik. Maar goed, ondertussen gaan jullie prachtige creaties dus niet aan mijn neus voorbij! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je op de blauwe vierkantjes klikt boven de blauwe balk lukt het wel :)

    BeantwoordenVerwijderen