donderdag 9 januari 2014

Pringles bus versieren met de Janneke Brinkman Lijn

Hoi Hoi,

Zoals jullie al wel weten komt er deze maand de nieuwe lijn van Janneke Brinkman uit.
Ook ik mocht er mee aan de slag.
Het is zó mooi!!

Deze keer heb ik een Pringles bus gebruikt voor mijn creatie.
Het is erg leuk om zo'n versierde bus cadeau te geven met chocolaatjes, zeepjes of met een ander klein cadeautje er in.


Benodigdheden:
*Grote Pringles bus
*Paperpad 25x25 cm DS 8914
* Knipvel JBS STAPJBS1293
*Specials JBS STAPJBS1295 en STAPJBS1296
*Basisvel JBS BASISJBS152
*Lilakleurig kant
*Paarse-en lilakleurige plakparels klein
*1 grote en 2 kleine Mulberry-bloemen
*Houten vogeltjes
*Paars flatback hartje
*Grote postzegel mal (iets groter als het plaatje is)
*Mal swirl Marianne Design LR0271
*Mal vogelhuisje Marianne Design LR0204 
*Jute touwtje


Werkbeschrijving:
Snij het hartjes papier op 22,3cm hoogte en laat het 25 cm breed. Plak dit om de Pringles bus.
Gebruik sterke lijm want het is dik papier en om de ronde bus heeft het papier veel weerstand.
Snij uit wit karton de grote postzegel. En uit het Specials-vel de groene envelop.
Knip het plaatje met de Hortensia-bloemen uit en plak het samen met de envelop schuin op de witte postzegel.
Plak het geheel op en schuif achter de envelop nog het labeltje met No.43.


Snij uit het paarse basispapier een cirkel zo groot als de deksel is en plak het op de deksel.
Snij uit kraftpapier de swirl. Knip de swirl op maat en plak het op de deksel.
Nu kunnen de bloemen opgeplakt worden. Op de swirl heb ik een paar paarse plakparels geplakt.
Verder kun je de bus versieren met alle leuke bijpassende plaatjes uit de Specials-vellen, houten vogeltjes, het paarse hartje en plakparels. Op de foto's kun je zien hoe ik het gedaan heb...
Uit wit karton heb ik nog een vogelhuisje gestanst en samen met een strikje van jute touw opgeplakt.



Leuk dat je mijn blogpost bekeken hebt en als je deze Pringles bus ook gaat maken, wens ik je veel knutselplezier!
Groetjes Geralien



2 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan en zeker iets om ook eens te proberen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk!!! kan niet wachten tot het in de winkel ligt
    groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen