vrijdag 10 januari 2014

Hieperdepiep

Hoi allemaal,

De nieuwe Janneke Brinkman papierlijn is heel erg mooi van kleur.
In dit kaartje wil ik dat graag laten zien.
Het papier is zelf al zo mooi dat je er helemaal
niet veel mee hoeft te doen.


Ik heb een enkele kaart van 15 x 15 cm gewoon dubbel gevouwen,
Aan de voorkant heb ik het design papier geplakt.
Erachter zit een randmal.
Een mooie bloemenplaat en de vlinder siert het vrolijk.


Ik heb de volgende producten gebruikt:

Basis jbs 150
Basis jbs 153
Stap jbs 1293
Stap jbs 1295 


Hopelijk geeft dit kaartje inspiratie zodat je zelf
ook meteen ermee aan de slag wilt.


2 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel mooi!!! Ik heb al wat van deze lijn besteld.......prachtig papier!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig erica, mooie kleurtjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen