donderdag 16 januari 2014

Janneke Brinkman


Lieve allemaal

Inmiddels is het denk ik wel bekend hoe mooi de lijn van Janneke Brinkman is.
Het is een lijn voorzien van basisvellen, stans en knipvellen, en mooie bij materialen.
Hierbij kun je dan denken aan labeltjes, knoopjes en diversen kleine plaatjes, alles van papier om je creatie op te leuke.


De basiskaart is een witte vierkante kaart met canvas structuur.
Het formaat is 15 bij 15.
Hierop zit het basispapier JBS 150 met een maat van 14,5 bij 14,5.
Een mooie kanten doily heb ik door de midden geknipt en deze in beide hoeken geplakt.
Hierop komt een cardstock van 13 bij 13.
Weer heb ik een vierkant gesneden van het mooie basispapier JBS 150 met een maat van 12,5 bij 12,5.
Dit vormt de basis van je kaart.


Prachtig is het plaatje dat je vind op het stansvel EASY JBS 378
 Knippen is dus niet meer nodig.
Ik kijk alleen altijd even de zijkanten na omdat hier nog wel eens van die puntjes achterblijven waar het aan het papier heeft gezeten.


Achter het plaatje zit de mooie ronde Noor mal.
Echt een juweeltje in combinatie met deze mooie lijn van Janneke Brinkman.


De foto hierboven laat goed zien hoe het in etappes is opgebouwd.
Door met foam en kit te werken krijg je mooi diepte in de kaart.


En tot slot een detail foto van de knopen, welke je ook op een combinatie vel vind van de JBS lijn.
Ik heb ze in verschillende lagen uitgeknipt en bewerkt met Crackle Paint.
Dit geeft het Crackle accent nadat dit goed gedroogd is.

Hieronder dan nog even een foto van het overzicht van de JBS lijn.


Zo kun je zien wat er allemaal van deze lijn te koop is.
Voor iedereen die met deze mooie lijn gaat werken, wens ik heel veel plezier.

Lieve groetjes Noriko

7 opmerkingen: