woensdag 8 januari 2014

Bloemenkaart met N.Y.C. stempel

Vandaag wil ik jullie een simpel kaartje laten zien met één van de plaatjes


In dit blok zitten geweldig mooie glitterplaatjes die je dus NIET meer hoeft te knippen,
een uitkomst voor een snelle kaart als deze ;-)

Voor de achtergrond heb ik een stukje van het vel BASIS SL 126 gebruikt.
Hiervan heb ik de randjes bewerkt met een distresser en voorzien van een machinaal
stiksteekje.
Met stickles nog even het randje aangetipt voor een extra glitter effect.
Dit geheel opgeplakt op een witte kaart.


Hier bovenop zit een stans gemaakt met een Marianne Design mal uit wit cardstock met
daarbovenop een stukje designpapier uit één van de nieuwste paperpads PP SL 08.
Met zwarte inkt heb ik de N.Y.C. Noor Design stempel erop gestempeld.

Tot slot heb ik hier de 3D afbeelding van de bloem op geplakt.

Doordat er geen "echte" tekststempel op de kaart is verwerkt,
kun je hem gebruiken voor meerdere doelen,
dus erg handig om in voorraad te hebben.

Op onze facebookgroep heb ik nog een mannenkaart geplaatst met
de zelfde layout als deze. Nieuwsgierig? Neem hier dan ook snel even een kijkje!

Groetjes,





3 opmerkingen: