zaterdag 25 januari 2014

Just a note


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de basisvellen.
Ik heb een go kreate mal gebruikt, je kaart krijgt zo een hele leuke vorm.

Daarna heb ik BASISSL149 uitgesneden en beïnkt en zo op de kaart geplakt.
Vervolgens heb ik BASISSL124 voor de blaadjes gebruikt en een stukje op de kaart.

Met de BASISSL146 heb ik mijn eigen roosjes gemaakt, het idee is niet van mij maar van Leonie, ze heeft een eigen YouTube kanaal echt de moeite waard om te kijken en te leren hoe je die rozen kan maken .

De vlindertjes heb ik uitgeknipt uit de  EASYSL370 en bewerkt met stardust stickles voor het leuke glittereffect.


Verder is het stempeltje van gorjuss girls en haar heb ik ingekleurd met distress inkt, de tekstjes zijn van whimpsy stamps

Fijne dag allemaal xx Christa

3 opmerkingen: