donderdag 2 januari 2014

Trapjes kaart


Geweldig!! Ik mag jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb met de nieuwe lijn van Studio Light, en wel de Janneke Brinkman - Salentijn lijn.
Ik weet haast wel zeker dat velen van ons dit een super geweldige lijn gaan vinden, ik wel in elk geval.
De nieuwe lijn is vanaf Januari 2014 verkrijgbaar.
Dit is mijn kaart en mijn werkbeschrijving:


Benodigdheden:

Vel EASY JBS 378

STAP JBS 1296
BASIS 151 en 153
Mal Nellie Snellen MFD 053
Roze Inkt
Plakparels
Randpons met bloem
Stukje kant
Wit Kaartkarton 




Werkwijze:
·        Snij de trapjeskaart uit wit kaart karton
·        Snij de strookjes uit je Basispapier 151, maar een halve cm. kleiner dan de maat van de trapjeskaart.
·        Beïnk de randjes van de strookjes met roze inkt.
·        Pons uit de randpons een witte rand uit en plak deze achter het strookje wat op het onderste strookje komt, dat is dus het breedste smalle strookje.
·        Plak de strookjes op je trapjeskaart.
·        Plak op het onderste strookje in de breedte een mooi wit kantje.
·        Stans met de stansmal van Nellie de stans uit je Basispapier 153, vouw de binnenstukjes om en beïnk de randjes van het papieren stansje met wat roze inkt. 


·        Haal voorzichtig je plaatjes uit je EASY vel, knip evt. de plaatjes even bij zodat de randjes mooi glad zijn.
·        Plak eerst je stans en dan daaroverheen je plaatje in 3D op het middestuk van je kaart. Door met kit te werken bij je plaatjes kun je mooi hoogteverschil maken en dat staat natuurlijk erg leuk. 


·        Knip dan nog wat plaatjes en vlinders uit het vel STAP JBS 1296 en plak deze ook op je kaart.


Je kaart is nu klaar. Veel plezier met het werken met deze mooie nieuwe lijn van Studio Light.




Groetjes van Anita




Geen opmerkingen:

Een reactie posten