maandag 6 januari 2014

Een fijne verjaardag.


Hallo allemaal .
Wat is die nieuwe lijn van Janneke Brinkman toch mooi, ik hou van mooie zachte kleurtjes en met deze lijn kan je dan je lol op ;)

Ik heb een MDF bordje van Lets's Get bizzee opgepimpt.
Ik ben begonnen met de BASISJBS153 vel om de vorm uit te tekenen en uit te knippen .
Daarna heb ik een strook uitgesneden uit vel BASISJBS151 en deze in het midden van het bordje geplakt, hier onder heb ik een stukje kant aan vastgezet met lijm.

De vlinder STAMPSL55 gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met distress inkt.
De bloem uit de uitdruk vel EASYJBS377 in 3d opgebouwd en geschilderd met gloss varniss, voor een mooie glimmend resultaat.


De bloem en vlinder op het bordje geplakt.
Uit de vel STAPJBS1293 de tekst uitgeknipt en opgeplakt met daarboven op een klei vogeltje ook het kleine vlindertje rechts boven komt uit deze vel.

Het kleine elfenmeisje is een CC Design stempeltje .
Verder het bordje afgemaakt met dewdrops en stickles.

Ik heb een stuk lint achter het bordje geplakt zodat je deze evt kan ophangen.


De Janneke Brinkman lijn komt in de loop van Januari uit , dit is toch echt een must have mensen.
Hou ons blog in de gaten mijn lieve Team collega's  hebben prachtige creaties gemaakt met de prachtige lijn, mag je niet missen .
Fijne dag allemaal .

XXX Christa

3 opmerkingen:

  1. hoi christa
    ziet er geweldig mooi uit en ben rueze benieuwd naar dat papier van janneke brinkman:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig op gepimpt bordje! Erg mooi!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen