woensdag 31 december 2014

Wat vliegt de tijd.....



Hoi Allemaal,
    
Tijd voor de laatste blogpost van dit jaar.
Deze draait dan ook om tijd.....


Voor deze blogpost heb ik de  Industrial lijn gebruikt.
Er zit zoveel moois bij wat gecombineerd kan worden,
hier heb ik ook van allerlei items wat past bij het thema gebruikt....


Het uurwerk doet het echt, de seconden hoor je weg tikken....
Het plaatje erachter komt van STAPIN 1318, vijf voor 12, bijna nieuwjaar.


Deze stoere afbeelding (EASYIN 418) vind ik helemaal passen bij het thema .....


THANKS....
De letters komen van STAPIN 1319.
Bedanken willen we jullie allemaal voor het bezoeken van het 
STUDIO LIGHT BLOG, wij lezen jullie reacties graag.
Het plaatje met de cijfers erop komt van EASYIN 390


De brads vind ik prachtig, hier heb ik ze op de klepels van de klok geplakt.


De klok heb ik eerst geverfd met zilver en goudkleurige verf,
 dit heb ik samen gebruikt maar niet echt gemengd zo krijg je het gemêleerd effect.
Voor de basis heb ik BASIS IN 158 en 160 gebruikt.


Tot slot wil ik jullie met een kleine terugblik op het afgelopen jaar namens ChristaNorikoJeanetEricaKarinGeralienEmmyDinyKatja, en Anita,  een fantastischgezond en creatief 2015 toewensen!


2 opmerkingen: