dinsdag 23 december 2014

Angel Ellie


Hallo allemaal,

Vandaag een zacht kerstkaartje met de mooie Shabby chic christmas lijn van Studiolight
weer heel wat anders dan het rood en groen ;).

Ik had met een clubdag een gave goodie bag gekregen 
en daar zat deze Dutch Doobadoo ster mal in.
Werkt zo makkelijk en je kan er gave dingen mee maken,
 tis niet een standaard ster.

Ik heb de ster eerst overgetrokken op wit cardstock 
daarna de zelfde maat ster uit BASISSC174.
Deze op de cardstock ster geplakt, 
de randen met een distresser bewerkt en met bruin inkt de randjes beïnkt. 
Dit doe ik bij alle stukjes papier, ik vind dat een grappig oud effect geven.

Daarna een kleinere ster uitgetekend en geknipt uit BASISSC175 
en een slag kleiner weer uit BASISSC174.

Voor het opplakken van beide sterren heb ik een stuk stofje ertussen geplakt,
 ooit is gekocht bij een winkel, zijn eigenlijk tafellopers maar vond dat zo grappig,
 kan ook tussen de kaarten. 



Als de sterren goed vast zitten heb ik het afdrukje Angel Ellie van Papernest Dolls
in het midden van de sterren geplakt.
Ik heb het stempel afdrukje met zachte kleurtjes ingekleurd met distress inkt.
En zoals jullie zien heb ik de sterren om en om geplakt voor meer diepte.

Langs het afdrukje wat bloemetjes en een licht gewicht klei hartje
en daar naast een tekst uit EASYSC449
Boven in nog een engeltje van marianne design.

Toch een super warm kaartje zo?
Een hele fijne kerst toegewenst 

2 opmerkingen: