dinsdag 9 december 2014

Snow Henry gecombineerd met Studio Light


Goede morgen allemaal,

Jullie weten misschien al wel dat ik naast de Studio Light afbeeldingen ook
dol ben op het inkleuren van stempels.
Vandaag heb ik één van mijn favoriete winterstempels van LOTV ingekleurd
met copic markers en samen met het designpapier van Studio Light verwerkt tot een kaart.


Op de foto hierboven zien jullie op de kaart linksboven ook nog een rozet van 
Tim Holz met daar bovenop een rondje van het stansvel labels (EASYSC449)
uit de Shabby Chic Christmas serie.


Het designpapier komt eveneens uit de Shabby Chic Christmas serie.
Dit keer heb ik een 30x30 scrapvel gebruikt en daarachter ook nog een
uni designvel (UNISC12) bijpassend bij deze lijn.


Op de foto hierboven zien jullie wat duidelijker dat ik onder het designpapier
stukjes uni designvel heb verwerkt en met de naaimachine de randjes heb 
doorgestikt.


Hierboven nog een foto van de binnenkant van de kaart,
versierd met stansen van verschillende merken.

Tot zover mijn kaart, fijne dag verder allemaal!

1 opmerking:

  1. wat een prachtige kaart,zo veel leuke dingen op te zien, heel mooi gekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen