woensdag 10 december 2014

Mini album Scandinavian Winter

Goedemorgen allemaal,

Vandaag eens geen kaartje maar een mini-albumpje 
met de Scandinavian Winter lijn van Studio Light.


Het plaatje wat ik op de voorpagina gebruikt heb ik uit het vel EASYSD435.


Andere Studio Light producten die ik heb gebruikt heb zijn:

Zo ziet het boekje er aan de binnenkant uit.






Het boekje is een harmonica chipboardboekje van Rive-Creatief.
Ook de houten ornamentjes zijn van Rive-Creatief
en die heb ik bewerkt met wit embossingpoeder.

Je kan ze hier vinden!

Het boekje bestaat uit 6 delen. 
Ik heb eerst alle delen overgetrokken op dessinpapier
 en de randjes bewerkt met distress inkt Walnut Stain, 
en op alle delen van het boekje heb ik de randjes bewerkt met witte gesso.

Daarna heb ik steeds 1 kant ingesmeerd met mod podge mat
 en daar het papier mee vast geplakt.
Daarna de gaatjes doorgeprikt zodat je nog precies weet waar de gaatjes zitten.
 Er zitten meer gaatjes in maar die zie je niet omdat er papier overheen zit geplakt.
Dan de andere kant beplakken en ook weer gaatjes doorprikken.
Zo beplak je alle bladzijde met papier wat je zelf leuk vind.

Ik heb er een kerst/winter-boekje van gemaakt 
maar je kan er ook kleine fotootjes in plakken.

Ik heb door de gaatjes een hobbytouwtje, stukje kant en witte belletjes geknoopt, 
wel even opletten dat je ze niet te strak doet zodat je nog goed kan bladeren.



En dit is de achterkant.

Verder heb ik nog de honingraat stans van Crealies gebruikt 
en de lantaarnpaal van Noor!Design 
waar ik alleen het onderste deel van heb gebruikt voor de 'wegwijzer'.

Ben benieuwd hoe jullie dit projectje vinden?!

1 opmerking:

  1. Ik hem super gebruik deze stijl ook voor een foto boekje van een nichtje van me . Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen