zaterdag 20 december 2014

My Botanical garden Narcissen label

Hallo allemaal,

Een oma van een vriendin van mij werd 6 december 80 jaar.
En ik weet dat deze oma heel erg van narcissen houd,
en in de 3Dvellen van Studiolight uit de My Botanic garden serie 
zat een heel mooi plaatje die ik mooi kon gebruiken .

Ik heb een label mal van Dutch doobadoo gebruikt,
 eerst een label gemaakt uit cardstock.

Dan de zelfde maat uit BASISMBG171 uit getekend 
en geknipt en op het label geplakt.

Een stuk uit BASISMBG170 en  SCRAPMBG04 op elkaar plakken op de tag.
Ik plak soms stukjes papier over elkaar zonder erbij na te denken ;) 
en soms komen daar hele leuke dingen uit, probeer maar kwestie van durven.

Ik heb een hele gave kippengaas stans 
van My Favorite Thing, ik heb uit BASISMBG170 een kippen gaasje gestanst
 en deze op het stukje stof geplakt

Een klein vierkant stukje uit BASISMBG171 gesneden.
Ik heb de narcissen uit vel STAPMBG1322 uitgeknipt
 en met 3Dkit opgestapeld en op het vierkanten stukje papier geplakt.


De onderkant van de tag vond ik wat saai 
en toen zag ik in vel EASYMBG429 hele leuk randjes, 
deze onder de kaart geplakt met daarboven op een parellint.


Vlinders horen ook wel bij narcissen vind ik,
 uit vel EASYMBG430 een paar vlindertjes uitgedrukt
 en op het label hier en daar geplakt.
Dit is een geweldig vel die je overal voor kan gebruiken.

Het lieve vogeltje en hartje komt uit vel EASYMBG425,
er zitten ook hele lieve kleine tekstjes in dit vel verwerkt
net als het tekstje op de label "sing sweet bird".

De tekstlabel komt uit vel EASYMBG44 ,
 hele mooie teksten kun je hierin vinden.

Tis een beetje lente kaartje, mag ook wel met deze kou iets maken
waar we nu al weer naar verlangen  :) , de oma van mijn vriendin
 was er erg blij mee, ze belde me helemaal op om te bedanken,
lief he daar doen wij kaartenmaker/sters het voor.

XX Christa

1 opmerking: