dinsdag 16 december 2014

Kerst Cloud Lily

Hoi allemaal,

Vandaag een mooi blauw kerstkaartje voor Studiolight 
Zelf heb ik een hoop rood en groen gemaakt maar roze en blauw vind ik ook wel kunnen .

Ik heb als eerst voor deze kaart een mal gebruikt van Dutch Doobadoo, 
deze vorm overgetrokken op een stuk wit cardstock.

Het is een soort van gekartelde ster.

Uit de Scandinavian winter lijn heb ik uit BASISSD177 
dezelfde maat uit de mal overgetrokken en uitgeknipt.

De basis is dan stevig je hoeft niet bang te zijn dat je kaartje snel dubbel vouwt.

En uit de BASISSD179 heb ik een kleinere ster uitgetekend en geknipt 

Met een ovalen scalop stans van Nellie Snellen uit BASISSD176 
een ovaal gestanst die mooi onder het afdrukje kan .

De randjes van het papier beïnkt ik met
  walnutstain van distress inkt.

Onder het afdrukje heb ik een stukje stof geplakt, 
het is een stuk van een tafelloper ooit is gekocht voor de hobby natuurlijk ;) .


Het afdrukje is van Ppinky dolls en is ingekleurd met distress inkt.

Verder heb ik wat lieve roosjes en bloementjes langs de rand geplakt
en een engel van licht gewicht klei onderaan verwerkt.

En boven nog een tekst uit EASYSC449 van de Shabby chic lijn,
 heel mooi vel met diverse kerst teksten.

Zo heb je een kerst kaartje met de niet traditionele kleuren .
XX Christa

1 opmerking: