donderdag 4 december 2014

Kerstknuffels

Goedemorgen allemaal.

Vandaag ook van mij een voorbeeld met het leuke pakket van de MDF kerstbomen.
Natuurlijk heb ik er ook een eigen draai aan gegeven.


Studio Light produkten die ik gebruikt heb:


Voor de sneeuwballetjes heb ik Foam Clay Wit gebruikt 
en voor de sneeuw op de boompjes Foam Clay Wit Glitter
De tekst 'kerstknuffels' is uit een clearstamp set van Noor!Design (6410/0117
en deze heb ik op een stukje dessinpapier gestempeld met Versamark Watermark Stamp pad 
en bewerkt met witte embossingpoeder.


Stansjes die ik gebruikt heb zijn:
Kerstballen - Christmas Ornaments, MFT Die-Namics
Rendieren - Marianne Design, Craftables CR1289
Kerstbloem - Memorybox, Luxe Poinsettia OL

Alle randjes van de designpapiertjes zijn voor het opplakken 
allemaal bewerkt met distress inkt Walnut Stain. 
Verder heb ik nog een stukje hobbytouw, 
kleine witte belletjes en houten sterretjes gebruikt.
Papier heb ik op het MDF geplakt met Mod Podge Mat.

Ik wens jullie nog een fijne dag toe!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten