maandag 18 augustus 2014

SeaFish!

Hoi allemaal,

Vandaag weer een prachtig fel gekleurd kaartje van mij.

Ik heb een zelfde soort kaart gemaakt als de post van 17 juli van mij, 
alleen liggen de kleuren en materialen iets anders ;).
Ik ben begonnen met een vorm kaart uit te stansen met een Gokreate mal.
De mal op een stuk fel blauw papier uit PPSL02 neer gelegd
 en de binnenkant van de mal op het papier getekend, 
ik heb namelijk geen tussen mal van deze.

Deze uitgeknipt en op de kaart geplakt, 
ik heb daarna een stuk bruin tafelloper ertussen gedaan,
 lijkt net een net en heb ik ooit is gekocht 
in een goedkopere alles winkel met de W.

Daarna een strook met dots uit PPSL03 overheen geplakt .
De rozet gemaakt en deze met een goede dikke klodder lijm,
liefst met de gluegun  op de kaart geplakt.

Een stukje jute en daar over heen een gestanste oranje cirkel ,PPSL02.

De vis uit EASYVL411 uitgedrukt en opgebouwd met 3d kit, 
en op de cirkel geplakt.





Verder heb ik uit een aantal stansen van Marianne Design 
wat blaadjes gestanst uit PPSL02.
Echte schelpjes erbij,
deze heb ik ook met 3D kit geplakt 
en wat kleine pareltjes hier en daar.
En als laatst heb ik met een perlenpen de doorzichtige bolletjes op de oranje cirkel gemaakt.
De vinnen nog afgewerkt met Stickles stardust.


Ik wens jullie een hele fijne dag allemaal en veel plezier met knutselen .
XX Christa


2 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk stoer kaartje, heel erg mooi gedaan mijn complimenten.
    fijne knutselweek....liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat 'n leuke kaart! Echt heel chique gedaan! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen