zaterdag 2 augustus 2014

Cor 40 jaar!!!


Hallo allemaal,

Mijn man Cor is afgelopen 29 mei ,40 jaar geworden.
Dus ik wilde iets speciaals maken voor hem.
Ik zag bij een drogist een fles met Engelse drop staan
 ik dacht meteen ja die ga ik pimpen .

Ik heb de Industrial lijn hiervoor gebruikt.
Ik heb als basis de BASISIN158 gebruikt.
 Voor dat ik dit stuk papier ging vast zetten
 heb ik een stuk tule aan de boven en onderkant vast gelijmd 
en bij het opplakken op de fles deze over het papier heen gevouwen.
Daarna de zilveren tandwielen die ik heb uitgestanst er tussen geschoven .


Vervolgens  STAPIN1315 op de voorkant geplakt
Uit vel BASISIN161 een 40 uitgetekend en geknipt
De rest komt uit het gave vel STAPIN1319 ,
 ik heb zelf nog een mini bierdopje met een hartje erin erop geplakt


Was een geslaagd cadeautje want hij had het nooit in de gaten gehad 
dat ik voor hem aan het freubelen was ;)
Fijne dag allemaal 
XX Christa

1 opmerking:

  1. Wat een leuk cadeau! Super gaaf gepimpt!

    En de Industrial lijn is ideaal voor een mannen project!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen