vrijdag 8 augustus 2014

Een vlinder is uit de Botanic garden gefladderd.....

Hoi allemaal,

Wat mooi is toch weer de nieuwste lijn van STUDIO LIGHT
My Botanic garden genaamd...
Mooie kleuren, mooie afbeeldingen mooi dessin en scrap papier.
Ik vind het dan ook absoluut geen straf om er mee aan de slag te gaan.


 Dit is een van de favoriete kleurencombinaties van mij, 
moeilijk kiezen uit al dat moois maar in dit geval gaf de kleur de doorslag. 
De basis is een blauwe kaart van 15 bij 30 cm. 
Ik heb de kaart dubbelgevouwen, 
en op 8 cm van de linkerkant weer terug gevouwen.


Daarop gemat bruin kraft papier van 14.8 x 14.8
 en daarop het scrap papier van 14.6 x 14.6.
Aan de linkerkant is een strook van 6.8 x 14.8 kraft papier
 met daarop gemat een strook scrap papier van 6.6 x 14.6.
 Stans de vlinderrand, plak deze op de kaart en bevestig daar de strook op.


Dit is een witte tag. 
Ik heb deze bewerkt met Inka gold  brown gold, en kobalt blauw. 
Vervolgens met versa mark inkt tekst erop gestempeld
 en bestrooid met koper kleurig embos poeder. 
Door het verhitten ontstonden er hele kleine bubbeltjes
maar dat vond ik eigenlijk een heel mooi bijkomend effect geven. 
De bedel boven de vlinder is ook met kobalt blauw bewerkt.


Dit is de prachtige vlinder welke mij geïnspireerd heeft
 tot het maken van deze kaart.
De 3D afbeelding is gemat op ribbel karton, 
en vervolgens op een iets groter vierkant kobalt blauw papier.


Dutch Doobadoo heeft prachtige vellen met hele mooie vlinders erop, 
deze heb ik bewerkt met Inka gold
 en door het op te poetsen geeft het een mooie  metallic glans.
De button rechts is bewerkt met glossy accents, 
voor een mooie glans en een lichte bolling.


Hier is mooi te zien, hoe de blaadjes glanzen nadat ze bewerkt zijn met inka gold. 
Dit zijn droogbloemen waarop ik licht blauwe paper flowers geplakt heb. 
De bloem boven komt van marianne design, de roos is van joy.


Dit zijn de potjes met metallic verf welke ik gebruikt heb, 
heel mooi om mee te werken, ik ben er erg enthousiast over....

                                                                               
Tot slot nog een foto vanaf de onderkant. 
Hoor graag wat jullie ervan vinden en wens jullie nu al veel plezier met creëren.


                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten