woensdag 6 augustus 2014

Een letter met een paperbloc

Hoi allemaal,

Ken je die witte houten letters die verschillende winkels zoals de
Xenos, Blokker en Voordeelwinkels verkopen ?
Nou ik heb de letter 'U' gekocht voor iemand wiens naam
daar mee begint, echt heel erg leuk en persoonlijk.


Ik heb de letter eerst op het design papier gelegd, daarna met
een potlood de randjes omtrokken en uitgeknipt en tot 
slot de potloodstrepen weer uitgummen.
Bewerk de randjes van het papier met inkt en plak het op de letter.
Nu kan je beginnen met pimpen van je letter, je kunt er van alles
 plakken, wat je maar wilt.


Ik heb een mooie bloem gemaakt, en die ook nog eens met
glitters ingespoten voor het leuke effect.


Verder heb ik nog wat bloemetjes en blaadjes en vlinders gebruikt.
Een swirl steekt er ook nog achter, net als een paar meeldraadjes.
Op de bloemetjes heb ik nog pareltjes geplakt.


Het enige Studio Light product wat ik hier gebruikt heb is
een paperbloc, maar ik wilde laten zien dat het zo'n mooi
papier is en dat je het dus ook voor iets anders kan gebruiken
dan alleen maar een kaartje.





4 opmerkingen: