maandag 4 augustus 2014

"My botanic garden" melkpakjes

Hallo Allemaal,

 Jullie hebben vast de allernieuwste serie van Studio Light al voorbij zien komen op
blogger of Facebook, en ik kan jullie vertellen hij is weer geweldig mooi!


Voor diegenen die hem nog niet hebben gezien,
hieronder een overzichtsfoto van alle producten uit deze lijn.


Ik ben er al lekker mee aan de slag geweest en vandaag mag ik jullie
mijn eerste creatie hier laten zien, een duo melkpakjes.


Het patroon heb ik van internet gehaald en in twee verschillende maten uitgeprint.
De grootste past precies uit een scrapvel (SCRAPMBG06).

Verder heb ik voor de decoratie verschillende uitdrukvellen van deze serie gebruikt,
met vlinders, kaders en dergelijke (zie detailfoto hieronder).


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met mijn blogpost vandaag.

Tot de volgende keer!

1 opmerking: