woensdag 11 september 2013

Fly with Me




Maria Bellekens heeft weer 2 gave stempelkaarten  voor jullie gemaakt.
Het zijn weer hele mooie kleuren combinaties.

Het zijn prachtige grote vlinders ( stamps L85) die ideaal zijn om als versiering te dienen , je kan ze heel gemakkelijk uitknippen en op je kaart of label  heel mooi verhoogd op kleven . De kaart heb ik weer met dylussion inkten gemaakt (ben er een beetje verslaafd aan denk ik, dan moet ik niet inkleuren en je kiest de kleuren combinatie die je leuk vind!) . Zoals jullie zien combineer ik verschillende stempelmerken met elkaar, leuk toch dat je dit kan doen!! Hier en daar wat witte accenten gebruikt die, passen bij de geëmboste spinnenweb ( impression obsession -cover a card)  en achtergrond bloemetjes (Marion Emberson Design- stampingcorner)!!
De twee tags hebben een eenvoudige achtergrond met een sjabloon en distress inkten ; de vlinders zijn weer met dyllusion-sprays gemaakt, eerst spuit je op een wit glad blad papier de kleurtjes die je wenst, laten drogen en dan  stempel  je vlinders op het gekleurde vlak en knip je ze uit,

Groetjes Maria


3 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaarten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vlinders, je hebt ze mooi gemaakt met
    deze kleuren, gave kaarten ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen