zondag 1 september 2013

Blogcandy


Wij gaan een leuke blogcandy weg geven en wel een Special Plus abonnement
van mijn Hobbýkaart.

Dit blad bevat alles om 30 prachtige kaarten mee te maken. Inclusief: 
- 3D illustraties 
- Vellum 
- Duo-karton 
- Specials 
- Basispapier 
- Uitgebreide werkbeschrijving

Zodra we 200 volgers hebben word de winnaar random gekozen.
Wat moet je doen:
1. Zet deze foto op je blog
2. link deze foto naar onze blog
3. vul je naam in bij Mr. Linky

Is dat nou niet leuk !

 Groetjes Team Studio Light





76 opmerkingen:

  1. wat een leuke candyprijsje geven jullie weg
    wil graag een kansje wagen
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/
    prettige weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij leuk om deze mooie prijs te winnen!!!
    Groetjes, Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke prijs! Ik doe zeker mee!!

    Gr. Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave Candy ik doe heel graag mee
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat leuk die wil ik wel winnen HIHI

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het geweldig en doe graag mee
    Ali Zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke prijs, leuk om mee te doen
    Jannie Fons

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke candy!
    Ik waag graag een kansje en heb 'm op mijn blog gezet.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook ik waag een kansje. leuk
    Matthy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wil graag blogvolger worden, maar t werkt niet goed

    Gr Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee, wil graag een gokjw wagen om dit te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil wel kans maken. Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga ook een gokje wagen
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een geweldige candy.!
    Ik doe graag mee.
    gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk!!Iets krijgen is altijd leuk en zo'n pakket wil iedereen wel denk ik. Daarom wens ik iedereen succes. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leukm idee deze boeken zijn prachtig ik koop ze altijd al!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke candy, ik doe graag mee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke actie!
    Ik doe graag mee!
    Knutselspullen heb je nooit genoeg:
    Het 'virus' is intussen
    ook overgeslagen op mijn zoontje!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie prijs ,zou ik best willen winnen om mooie kaarten te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  20. doe graag mee maar heb wat blog problemen krijg hem niet in mijn site bar grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik doe mee grandiose actie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik waag graag en kansje, heel erg leuk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke actie ik doe graag mee! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Hoi wij willen ook graag een gokje wagen om deze leuke candy te winnen !
    Gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik had jullie al een hele tijd op mijn blog staan
    en was in de veronderstelling dat ik hier ook al gereageerd had
    maar nu ik zo zit te kijken staat mijn naam er niet tussen
    vandaar dat ik het nu alsnog heb gedaan
    ik ben nu nr 71
    natuurlijk bedankt voor deze geweldige kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat lijkt me supers dan kan ik jullie nog meer. bewonderen. Doe héél graag mee.
    En super zo'n kans.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is echt een super leuke candy! Ik ga 'm direct op m'n blog zetten!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe ook graag mee. Mijn naam is Akke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wil uiteraard ook wel graag deze mooie prijs winnen! Geweldig......

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtige candy dank je wel voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Via, via ben ik op dit blog terecht gekomen. Super leuk blog is dit. Ik ben gelijk volger geworden. Wat een gave Candy geven jullie weg!! Hier wil ik graag een gokje voor wagen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wie niet waagt wie niet wint

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super candy, doe graag mee! Ben volger geworden en de candy in mijn sidebar geplaatst met link.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke candy zeg! Ik doe graag mee!
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke candy, maar ook een hele leuke blog. Ik heb de teller naar 162 gebracht. Nog 38 te gaan! Succes...
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik wil wel een kansje wagen
    Gr gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Misschien iets voor mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh wat leuk, ik zou zo graag eens iets willen winnen. Niet voor mijzelf in dit geval, maar om iemand heel blij mee te maken.
    Groetjes, Jessica Boone

    BeantwoordenVerwijderen
  39. echt heel gaaf dus ik doe ook mee

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wil graag mee doen maar snap er niks van
    sorry blond he

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wil ook graag meedoen.Ik heb geen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super candy!!! Ik waag ook mijn kans.

    Marianne Kizzybabs

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoop dat het zo goed is. Heb een blogspot aangemaakt maar er staat een kruisje achter mijn naam...... is dat normaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat gaaf, waag graag een kansje!!!

    xx Irene

    Kan helaas niet zien waar ik volger kan worden...kom nog wel een paar keer terug vandaag om te zien of het lukt maar ga het direct op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat een ontzettend lief gebaar om z n mooi blad te kunnen winnen, ik doe mee.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een ontzettend leuke actie, en wat een leuk blog, ik ga jullie volgen :)
    Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hele leuke candy! Graag waag ik een kansje.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuk!! Ik doe heel graag mee.. Ik volgde jullie al via Bloglovin'. Ik heb me nu ook via Google aangemeld... Kon helaas geen foto ontdekken. Heb op "Mijn Hobbykaart" een afbeelding gekozen.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Superleuke candy, ik kan alleen de foto niet plaatsen omdat deze niet zichtbaar is op deze pagina. Daarom heb ik het Studio Light-logo op mijn blog gezet.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Superleuke candy, ik kan alleen de foto niet plaatsen omdat deze niet zichtbaar is op deze pagina. Daarom heb ik het Studio Light-logo op mijn blog gezet.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hi I am a new follower was looking at your lovely creations... I have your candy on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. hoi allemaal nou ik ben volger nr 198 geworden dus nog even en dan zijn jullie er, ik zou graag een gokje willen maken , zou super zijn als ik zo abonnement win ivm met mijn stage als activiteiten begeleidster , kan ik weer een hoop ideen uithalen voor de mensen groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  53. hallo allemaal , nou nog 1 volger en dan zijn jullie er ,ik zou graag een kansje willen maken op dit prachtige abonnement groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Schitterende candy. Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Joepie!!!....er zijn inmiddels 200 volgers.......,ben benieuwd wie er gaat winnen,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Via een ander blog kom ik hier terecht, wat veel inspiratie met heerlijke plaatjes!
    Natuurlijk doe ik graag mee en ben ik volger geworden.
    Proficiat!
    Fijne dag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuke actie en wat een leuk blog. Volop ideeën en mooie spulletjes. Gefeliciteerd met de meer dan 200 volgers. Natuurlijk doe ik graag mee met zo'n leuke candy.

    groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een leuke candy wil er graag een gokje voor wagen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen