maandag 17 juni 2013

Roses are ....pink

Deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwe vintage lijn.
Een mooie combinatie van vellen die erg mooi bij elkaar passen.


De basiskaart is cremekleurig en is dubbel gevouwen 
14 cm x 14 cm (open dus 14 cm x 28 cm)
Voor de achtergrond heb ik BASIS SL 127 stip gebruikt, die is 13,5 cm x 13,5 cm.
Het streepje komt van BASIS SL 126 en de afmeting is 4 cm bij 13,5 cm, en op de achterkant van het streepje staan de roosjes, waar ik het ovaaltje meegemaakt heb.
Dit ovaal is gesneden met de multiframe die van Nellie Snellen.
Het plaatje komt van STAP SL 1234.
De vlinder komt van EASY SL 352, hier heb ik een grote en een kleine op elkaar geplakt de vleugeltjes iets omhoog gebogen en 2 plakpareltjes erop geplakt.
De letters komen van EASY SL 351.
Verder heb ik nog een label en een takje van Marianne Design gebruikt.
Wat bruine mini knoopjes en een stukje ecru kant van 13,5 cm lang.
Alle randjes heb ik beinkt met distres inkt vintage photo om een wat verouderd effect te rijgen.
Hier en daar nog wat plakpareltjes en een roosje op het takje.

Ik hoop dat je weer een ideetje hebt opgedaan .
Laat ons weten wat je er van vind wij lezen de reacties met veel plezier.

Nog even op een rijtje wat ik van de vintage lijn gebruikt heb:
STAP SL 1234 - het plaatje






Groetjes Giny Bakker

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een aantal vellen van de vintage lijn gekocht.. ik hoop dat mijn kaartje net zo mooi worden als dei van jou!
    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk hoor [had hem al gezien op fb ]

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Giny, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen