zaterdag 15 juni 2013

Ronde kaart


Deze ronde dubbele kaart heb ik kant en klaar gekocht. Het is mooi glanskarton.
Daarop heb ik een doily geplakt waarop een scalloped cirkel
van het mooie Vintage Style achtergrondpapier.
Het mooie vintage plaatje komt uit stapsl1240 en is uitgeknipt met een fotoschaar.
Op de hoeken heb ik roosjes geplakt (staan ook op het vel)
De rozet is gemaakt met de rozetmaker van Crealies en een randstans van hetzelfde merk.
Daarop een hartje uit het knipvel van Studio Light.
De tekstlabel komt ook van het knipvel. 
.Het nietje heb ik met een permanente marker rood gemaakt voor ik het labeltje vast geniet.
Alle hoekjes zijn bewerkt met een inktblokje.



groetjes,
Aleida

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ronde kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die ronde kaart
    heb ze ook gekocht maar nog niet gebruikt
    jou kaart is super

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen