dinsdag 25 juni 2013

A star is born...


Het eerste plaatje in het geweldige vintage-pakket waar mijn oog op viel, is dit snoezige baby'tje. 
A star is born...


Het is een vierkante kaart van 13,5 x 13,5 met de opening aan de rechterkant.
Hierop is een achtergrondvel geplakt, wat ik aan alle zijden gescheurd heb.
Aan de linkerkant is een strook van 4 x13,5 geplakt en hierover een kader van 10 x 7 waar het plaatje van knipvel STAPSL1239 op is geplakt.

Met de letters uit een achtergrondvel heb ik de tekst: "A star is born" gemaakt. Ik heb de letters bewust wat 'hoekig' geknipt, vond ik beter bij de kaart passen.
Aan de onderkant van de kaart zijn twee stroken kant geplakt, vastgezet met dubbelzijdige tape.
Een strikje van touw, met 2 roze-kleurige paper-roosjes en een swirl versieren het middelpunt van deze twee kantstroken.

Daar het natuurlijk toch een baby-kaart is, heb ik de kaart verder opgesierd met 2 labels uit het mini 
3D-boekje nummer 78. Plakpareltjes en een vlindertje (beetje lichtjes opgebold) van het vel EASYSL352, maken de kaart in zijn geheel af.
Tenslotte heb ik nog een binnenvel waar een leuke kartelrand aan geknipt is, aan de binnenkant van de kaart geplakt om de kaart op deze manier netjes af te werken. 


Ik hoop dat ik jullie weer wat nieuwe inspiratie gegeven heb.
Ik ga weer snel verder met een kaartje uit deze lijn, freubel je gezellig mee?

Tot de volgende kaart en creatieve groetjes, Gaby

4 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart !!!
    Groetjes van,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart Gaby!
    Dat plaatje is echt geweldig, zoals de hele vintage serie trouwens.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen