donderdag 20 juni 2013

I want to be with you

Hoi allemaal,

Ik laat een simpel kaartje zien met de mooie nieuwe
STAMPSL80 van Studio Light.


De basis is een paarse kaart, daarop wit karton en daarop
design papier van Studio Light.
Hierop een langwerpig vierkant uitsnijden met paars,
en daarop de mooie roos.
Ik heb de roos gekleurd met Derwent potloden.
Ik heb het een beetje versiert met bloemetjes en
pareltjes. En de tekststempel is Stempel24 van
Ronnie Walter, ook een hele leuke.
Helaas weet ik niet alle maten meer, ik ben het vergeten
op te schrijven, maar hopelijk krijgen jullie toch
inspiratie van deze kaart.

8 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit !!! hoor Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer helemaal schitterend Erica, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone kaart Erica
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er heel leuk uit

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een simpel kaartje?!?! Ik vind m prachtig!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje, Erica! En een paarse roos is weer eens wat anders dan steeds een rode. (hoewel ik die ook schitterend vind)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Erica.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen