zaterdag 1 maart 2014

Paper Pad en Hobby Idee


Paper Pad en Hobby Idee, daar maak je leuke combinaties mee........


Deze ingekleurde stempel combineert prachtig met de vellen uit PPSL06
Alles wat ik gebruikt heb komt uit hetzelfde blok. 
Veel variatie in de kleuren, vellen en dessins maken het heel leuk om mee aan de slag te gaan.


Hier kun je mooi zien hoe de bloemen uit diversen lagen zijn opgebouwd.
Ik heb twee verschillende maten gestanst en deze met 3D foam blokjes op elkaar geplakt,
nadat ik de onderkant met de embossing pen bewerkt heb, zodat je mooi hoogte krijgt.
In het hart van de bloem een dotje lijm met glitters bestrooid en daarbovenop een stras steentje geplakt.


Ik ben dol op vlinders, dit is een oudere van Studio Light, maar blijft mooi om te gebruiken.
Hier kunt je mooi zien hoe ik een randje heb gestempeld met versa mark inkt, bestrooid met okergeel embossing poeder en dit bewerkt met een heat tool. Ook weer net de goede kleur...


Deze rand is met een pons gemaakt, evenals de bloemen waarvan de achterkant ook weer hol is gemaakt. Heb op de hele creatie telkens dezelfde stras steentjes terug laten komen.


Hier is mooi te zien hoe de kaart hoogte krijgt door het gebruik van de 3 D foam blokjes.
Ik vond het erg leuk om te maken en hoop dat jullie er met veel plezier naar kijken.

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:

De vlinder stempel is van Studio Light
De overige stempels en gebruikte ponsen zijn van Hobby Idee.
De grote bloemen zijn van een stans waar ik de naam niet van weet.
Voor de versiering zijn stras steentjes gebruikt, en iets glitterpoeder.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten