maandag 24 maart 2014

Witte Lelie's voor Rouw


Ook voor Rouw vellen heeft Studio Light een ruim aanbod.
Dit is toch wel één van de 3D vellen die mijn voorkeur heeft.
Ik heb even een plaatje van het stansvel toegevoegd zodat jullie weten waar ik het over heb.


Met dit stansvel heb ik onderstaande kaart gemaakt.
Ik heb gekozen voor het mooie papier van Magnolia.
Het paste perfect bij het plaatje.
Waardoor het een ingetogen kaart is geworden.
Persoonlijk vind ik het een mooie kaart die de juiste balans in uitstraling heeft.


Om de bloem zijn werk te laten doen in combinatie met het papier heb ik de kaart verder heel rustig gehouden.


De mooie vlinders zijn van Cheery Lynn.
Beide zijn ze gestanst uit cardstock.


En tot slot een foto van de zijkant zodat goed de opbouw van de bloem zichtbaar is.

De basis van de kaart is Donker Grijs Cardstock van 15 x15 cm
Hierop zit Licht Grijs Cardstock van 14.5 x 14.5 cm
Hierop het Designpapier van Magnolia met een maat van 14 x 14cm

Neem dan een rechthoek van Donker Grijs Cardstock 6 x 12 cm
Hierop het Lichte Grijze Cardstock van 5.5 x 11.5 cm
En tot slot weer een stuk je Designpapier van 5 x 11 cm

Stans een ornament na keuze uit het Donker Grijze Cardstock, 1 uit Designpapier en 
1 uit Licht Grijs Cardstock.
Stempel hier de tekst op.
Plak dan links op de rechthoek en half op het ornament de bloem en werk deze in 3D op, met kit 
voor het diepte effect.
Werk het geheel af met een Swirl een hoekje en de vlinders.
De parels zijn gemaakt met een parelmaker.

Wij zouden het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten, en volger worden van het blog.
Tevens zijn wij te vinden op FaceBook en kun je alle creaties vinden op Pinterest.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe.



3 opmerkingen:

  1. Prachtig ondanks het rouw vellen zijn.

    Gr Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas dat we af en toe deze kaarten ook nodig hebben, maar jeetje wat heb je dit weer prachtig gemaakt Noriko, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen