donderdag 13 maart 2014

Een "rustige" stempelkaart


Naast onze supermooie papierlijnen hebben we ook nog
hele mooie stempels, waarvan ik er op dit kaartje twee heb
gebruikt.


Ik ben begonnen met een stuk wit papier, waarop ik met versamark inkt
een stempelafdruk heb gemaakt van de tekststempel (STAMP SL 93).
Met een lichte kleur PanPastel (780.8) ben ik hier met een sponsje overheen gegaan.

Daarna heb ik dit geheel gefixeerd, zodat de afdruk niet meer kan worden uitgeveegd.
Vervolgens heb ik met versamark inkt de bloemenstempel (STAMP SL 91) gezet
en ben hier nogmaals met de PanPastel (780.8) overheen gegaan.
(en natuurlijk weer eerst gefixeerd...)
Tot slot heb ik de bloemenstempel nogmaals afgedrukt, maar dit keer met
versafine inkt in de kleur vintage sepia.

De randen van dit vierkant heb ik met distress inkt Walnut Stain bewerkt, en
met de naaimachine heb ik er een randje opgestikt met glitterborduurgaren.
Het designpapier erachter komt uit paperpad PP SL 07.


Het hoekje rechtsboven op mijn kaart is een stansje van Noor (6002-0136)

Het geheel afgewerkt met een grote strik met daarbovenop een gestanst sterrenknoopje
(uit het designpapier) met daar doorheen een jute touwtje.



1 opmerking: