zaterdag 29 maart 2014

Industrial lijn gecombineerd met stansjes uit aluminium wegwerpschaal

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik deze kaart met jullie delen, waarop ik stukjes
van een aluminium wegwerpschaal heb verwerkt.


De basis van de kaart is gestanst met een grote mal van het merk
Cheery Lynn Design.
Daarbovenop zit een stukje ribbelkarton eveneens gestanst met
zo'n grote Cheery Lynn Design stans.
Vervolgens het stoere basispapier van de Industrial lijn (BASISIN160).


Het 3D plaatje met de motor komt uit een uitdrukvel 
(zonder schaar snel klaar ;-)
(EASYIN389) en daarachter zien jullie nog een afbeelding,
 uit een ander knipvelvan deze lijn (STAPIN1315). 
Tot slot nog het woord "Happy Birthday" uit knipvel STAPIN1319.

Zoals de titel van dit blogbericht al verklapt heb ik ook nog wat anders
dan het gebruikelijke kaartmateriaal gebruik
 voor het maken van deze kaart...
Namelijk een paar stukjes van een aluminium wegwerpschaal.
Dit materiaal is redelijk dik, maar kan nog prima worden gestanst
 met een stansmachine en het geeft een leuk effect op je creatie.


Hieronder zien jullie nog een paar close-up foto's
 van de aluminium delen.


Links heb ik de postzegel stans van Marianne Design gebruikt 
en rechts de Franse Lelie stans van Noor! Design.

Ook heb ik nog een paar houten tandwielen gebruikt van Craft Emotions,
die ik heb gekleurd met Inka Gold van Viva.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren vandaag.

Tot de volgende kaart maar weer!



3 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee zeg met die schalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee met die schalen, heel mooi effect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. War een leuk idee met die schalen en fa ik ook een keer proberen en dankjewel voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen