vrijdag 28 februari 2014

Like an Angel

Hoi allemaal,

Ik laat jullie vandaag een kaartje zien die ik gemaakt heb met de Shabby Chic lijn.


De basis van de kaart heb ik met een mal van Dutch Doobadoo
gemaakt, deze zijn makkelijk in gebruik, overtrekken en uitknippen, en
bovendien heel erg leuk om met de producten van Studio Light te combineren.
Deze kaart heeft door het mooie achtergrond papier niet veel meer nodig.
Ik heb hiervoor gebruikt BASISSC55 en het leuke van deze vellen is dat
het dubbelzijdig bedrukt is, dus dubbel zo leuk om te gebruiken !


Het lieve engeltje zit op een makkelijk uitdrukvel, dus ook erg makkelijk
in het gebruik. Ik heb deze met 3D kit op elkaar geplakt.
De randjes beïnkt ik altijd even, dat ziet er een stuk netter uit,
en dan zie je de witte randjes ook niet meer. Ook de vlinders doe
ik met wat inkt langs de randjes. En deze zitten trouwens op een
heel leuk vel met alleen maar vlinders, gaaf hoor.
De gebruikte vellen zijn:


Verder voor de versiering heb ik er nog wat bloemetjes en takjes
bij gedaan, en op de vlindertjes heb ik een pareltje geplakt.


Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden en hopelijk
geeft het jullie ook wat inspiratie om zelf ermee aan de slag te gaan.



1 opmerking: