zaterdag 22 februari 2014

De winterblues met Shabby Chic


Hallo,

ik wil jullie toch weer eens een kaart laten zien, zoals ik ze veel heb gemaakt en nog steeds maak.
Lekker veel mallen, mooi gekleurd plaatje en dan versieren maar.
Nou je ziet dat heb ik naar hartenlust gedaan.
 Heerlijk veel Shabby Chic papier, dat perfect bij mijn gekleurde pop paste.

Wat wil je ook er is zoveel prachtig hobbymateriaal beschikbaar, mooi papier van Studio Light,
de ShapeArt mallen, EnveloppeArt en PaperArt figuren van Dutch Doobadoo.
En last but not least de mallen en stempels van Noor!Design.


Ik heb op Facebook al wat delen laten zien. Daar had ik een wedstrijdje aan verbonden, degene die me konden vertellen wat ModPodge Dimensional Magic was, konden een flesje winnen. 

De winnaars zijn:
Lia van den Berg en  Sandra Janssen van Mourik
Stuur me je adresgegevens en jullie kunnen gaan spelen met dit mooie product, dsprakel@gmail.com.


Deze winterbestie heb ik ingekleurd met PanPastel,
we leren dat aan de cursisten in les 5 van onze Panpastelcursus.
Ik verzeker je iedereen kan dit snel onder de knie krijgen. 

Onze Panpastelcursussen worden momenteel volop gekopieerd,
wil je echt les van een gecertificeerd docent,
die steeds van het allernieuwste op de hoogte is, ga dan op les bij dames met dit logo.
Informatie hierover vind je op het Panpastelblog. 


Maar vandaag geef ik hierin ook een workshop bij Doe@ding als onderdeel van een kleurdag.
Ik moet iedereen teleurstellen, hij zit al weer vol.
We hebben er echter nog wel lessen staan in inkleuren met Panpastel bij Doe@ding,
Dus kijk hiervoor even op hun website.


Ik heb het kleine enveloppe-malletje gebruikt om een tag in te steken.
Het hekwerk is uit de serie PaperArt, zo filigraan.
Je kunt hier ook zien dat ik de afbeeldingen uit de bijpassende vellen van de
 Shabby chic lijn van Studio Light heb gebruikt. 
Sandra Janssen-van M

Dit was weer mijn bijdrage.






1 opmerking: