dinsdag 12 juli 2016

Strandboekje van MDF

Hallo blogvolgers,

Als kadootje voor onze oude buren die gek zijn van de kust en het strand heb ik dit
 MDF strandboekje gemaakt.
Ik heb nog wat ruimte gehouden waar ze zelf strandfoto's
 van de kleinkinderen zouden kunnen plakken.


De basis van dit boekje is een MDF boekje van Dutch Doobadoo 
en de serie Summer at the Beach van Studio Light.

Op de eerste pagina heb ik ook met de parelpen transparant blauw van Viva Decor wat druppeltjes aangebracht. Het 'zand' heb ik gemaakt met Relief paper paste van Viva Decor waar ik wat Powertex Small 3D Balls op heb gestrooid.
Alle randjes van elke papiertje heb ik bewerkt met wat
Papersoft Color van Viva in de kleur Walnut Brown.


Gebruikte Studio Light materialen zijn:


Ik heb op elke bladzijde die ik bewerkt heb ook chipboard van Rive-Creatief gebruikt.
Dit heb ik neutraal van kleur gehouden omdat ik dat perfect bij dit papier vind passen.

Gebruikte figuurtjes van Rive-Creatief:
Anker, Background, Geraliens Circle, Swirl & Fototoestel.


Op de laatste bewerkte pagina heb ik nog wat schelpjes van lichtgewicht klei toegevoegd,
sequins 6mm turqouise en wit en wat bellen van Viva 3D lack.

Ik heb ook nog wat figuurtjes van Dutch Paper Art A5 Holiday gebruikt,
 hobbytouw en Kraft Cardstock.


Stansjes die ik gebruikt heb:
Swimming Seahorses - Memory Box
Loopy Rings - Memory Box
French Pastry - Cheery Lynn Designs


Ik heb het boekje aan elkaar gebonden met lichtblauw lint,
wat beige/wit bakerstwine en daaraan nog wat bedeltjes van een schelpje en een zeester. 

Wat vinden jullie van mijn boekje?
 
 




 

1 opmerking: