dinsdag 26 juli 2016

Lovely roses kado....

Hallo allemaal,

Deze keer wil ik jullie een kadootje laten zien welke ik voor mijn schoonouders heb gemaakt.
Ze waren onlangs 58 jaar getrouwd, dus dat verdiend iets speciaals!


Ik heb allereerst een papier mache kop en schotel voorzien van witte gesso.
Nadat dit gedroogd was voorzien van patch papier, ook van Studio Light. Dit hadden ze een paar jaar geleden in de collectie, in dit geval heb ik het roosjes papier van Janneke Brinkman gebruikt.
Blijft mooi.....


Het kopje heb ik op het schoteltje gemat. Met diverse items, zoals papieren roosjes, bolletjes, glazen flesje, vlinders van lichtgewicht klei en bewerkt met distress inkt,
heb ik het geheel gedecoreerd.


Achter het oortje van het kopje heb ik een glazen pipet bevestigd.
Hierin zit een prachtige theeroos. 
In het kopje zit veel chocola, daar zijn ze allebei dol op.
Het LABEL is van de Beautiful flowers.
Dat vind ik altijd zo fijn aan de collecties van studio light,
de diverse lijnen zijn qua kleurstelling altijd weer mooi onderling te combineren.


Bij dit kadootje hoort ook een kaart. Ik heb als basis gebruikt SCRAP BF 04. De andere kant van dit vel heb ik ook gebruikt voor de ondergrond van mooie 3D AFBEELDING.
Recht van de 3 D afbeelding heb ik met de BLAADJES STANS deze mooi rand gestanst. 
Ik ben bijzonder tevreden over de stansen, ze snijden super mooi, en hebben prachtige details:
b.v bij het ovaal kun je de blaadjes van de bloem opwippen voor een nog mooier 3 D effect.
De HARTJES linksonder en de VLINDER rechts bovenin zitten op de prachtige EASY BF vellen.


Achter de 3D AFBEELDING heb ik een prachtige STANS gebruikt.


De cijfers zijn gekleurd met distress inkt.
Ik hoop dat ik jullie met deze blogpost weer wat inspiratie heb kunnen geven!

Creatieve groetjes,
Emmy Wind




1 opmerking:

  1. Heel erg mooi en wat een leuk idee is dit. Wat een mooie mijlpaal trouwens voor je schoonouders, gefeliciteerd hoor!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen